Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Cuma, Ocak 26, 2018

Yalnızlık Ne Güzel İçki

Yalnızlık ne güzel içki
İçimi kadeh farzet ağzıma kadar doluyum
Bir kişilik imparatorluğun başında
İhtilallerle boğuşuyorum
En çok geceleri
Hava karardığında şahlanıyorum
Sükunetimle izliyorum alevini
Canım yanıyor  yüreğimin üstü kül
Kül tablası da ağzına kadar dolu
Şiirlerin, kitapların içindeyim
Hepsine bir parçam bulaşmış mutluyum
Yalnızlık ne güzel içki
Mahmur gözlerime inat bir kadeh daha
Canım yanıyor dumanı burnumu sızlatıyor
Yüreğimdeki küller ciğerlerime işliyor
Şikayet değil tüm bunlar
Bu hissi seviyorum
Tek kişilik bir imparatorlukta yaşıyorum
Sahibi benim
Tahtım gri kaldırım taşları
Yaverim bir çakmak bir de sigara
Hayallerim ordum rüyalarımsa düşmanım
Benim mültecim zaman
Ama olsun yalnızlık ne güzel içki
İçimi kadeh farz et ağzıma kadar doluyum

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |