Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Perşembe, Ocak 25, 2018

Duyuyor Musun?

   "Bu bir cesaret öyküsü mü? Sanırım hayır. Büyük ahmaklıkların bulunduğu basit bir dizi olaydan ibaret sevginin göğsüme yansıması sadece. Adsız sansız yaşantıların en korkunç örneklerinden biri olmalı bu." .
"Ne olmalıydı ki? Tek taraflı dökülen gözyaşlarımın yüreğinde bir görüntüsü olacağına inanmam acizliğimden başka bir duruma yol açmayacaktı. Ki öyle de oldu sanırım yalnızlığımın aklımı delişi. Hangi hayranlık, neye hayranlık? Kime sevgi gerekti ki seni sevmeye kalktım." .
"Çocukluğumun umumi heyecanlarında bıraktığım o samimiyeti bir kez daha yakalasaydım gövdenden ayrılmayacağıma yemin edebilirdim. 'Fakat bu imkansız' diyerek çekilseydim ani bir ölüm atardamarlarımda vuku bulabilirdi." .
"Şayet gülümsemelerine kansaydım ummadığım taşların baş yaracağına şahit olabilirdim. Bugünkü utancım hiç olmamış gibi bahsettiğim bu sırtımdan bıçaklanmaların hepsiyle zamanında yüzleşmiş olmamdan kaynaklı." .
"Yattığım bu ulvi ölüm uykusunu bozduğun için sana biraz da olsa kırgınım. Ne kadar basit görüyorsan bu kırılmayı sen de o kadar kaybettin aslında. Bunu söylemek haddime olmadığından susuyorum." .
"Gerçi bir kalbin olduğuna inandığımda külliyen ve yalnızca ben kaybetmiş gibi görünsem de yalnız yaşamak yalnız ölmekten evladır diye düşündüğümden en büyük kaybı yine sen yaşayacaksın."
"Ki külliyen inandığım en basit kurallardan biridir bu,
'İyiler yalnız yaşar, kötüler yalnız ölür'." .
"Yalnız ölmen dileğiyle..." .

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |