Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Çarşamba, Ocak 30, 2019

Çatlak Duvarlar

Görmedim, gördüysem yazık günüme
Bu can bu bedende hasret ölüme
Katlanmak imkansız böyle zulüme
Gelsin ecel, nerden olursa olsun!

Kuşları kondurup omuzlarıma
Bir şiir yazdım hep, gelen sonuma
Her ne kadar hayat çıksa yoluma
Gelsin ecel, nerden olursa olsun!

Duymasam da duydum dedim Tanrı'yı
Başka türlü anlatılmaz yangınım
Tüm halimle hissettiğim sancımı
Alsın ecel, nerden olursa olsun!

Hiç tanımam, etmem Azrail'imi
Konuşmadan kader kesti dilimi
Yüzyıllardır kaybettiğim ilimi
Alsın ecel, nerde olursa olsun!

Anladım, içimi, gören yok benim
Kaybolsun cesedim, yıkılsın evim
Herkes doğru ise, o yanlış benim
Alsın ecel, nerden olursa olsun!


0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |