Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Cumartesi, Ocak 27, 2018

Arayış

Yağmurun yumuşak kibirinin altında yürürken

Aklıma düştün yine bu gece de.

Birlikte yürüdüğümüz sokaklardan
Bu sefer tek başıma geçerken

Islak kaldırımlardan sordum seni, ayak izini aradım her yerde

Bir yere dokunmuşluğun vardır diye kokunu aradım

Yokluğunun soğukluğunu haykırdım sessizce

Gecenin tenine

Sessizliğine bile tutsak olan nefesimin çığlığını duymadın yine

Dinlediğim her şarkı sözünde seni aradım

Okuduğum her dizede

Duyduğum seste bile

Sonbaharda döküldüğünü gördüğümüz yaprakları toplardık ya seninle

Yapraklarını döken ağaçlara sordum belki toplamışsındır da görmüşlerdir seni diye

Yine de bulamadım hiçbir yerde

Hiçbir şarkıda...
Hiçbir şiirde...

Şimdi
Şimdi topladığımız o yapraklar

Birlikte karaladığımız tomar tomar sayfalar elimde

Gidişinin ardından yokluğuna sarılıp uyuyorum her gece

Olur da bir gün bir gecenin şefkatinde

Uğrarsan düşlerime,

Görüşmek dileğiyle.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |