Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Perşembe, Ocak 25, 2018

Apolet

İşte ben de bazen bu basit duyguların esiri olmaktan kurtulamıyorum. Bu ani basan ruh halim beni fazlasıyla olumsuzluğa, kötülüğe, hırçınlığa itiyor. Bazı bazı insanlara verdiğim telkinleri kendim tutsam belki bir nebze daha güler yüzlü bir kaderle karşılaşabilirim.
Zira ben insanlardan uzak sürdüğüm bu hayatımı renklendirmeye kalkarsam ancak bazı zevklerin tadına ulaşabilirim gibi geliyor. Öncesinde denemiş olduğum bu zor, suskun ve çirkin teoriyi tekrar deneyecek kadar aptal cesaretine sahip miyim bilmiyorum. Hayatımı renklendirmek, evet, böyle söyleyince kulağa hoş geliyor. Fakat siyah da bir renk... Gri de... Anlamsız koşuşturmacaların içinden kopup gelen narin yalnızlığımın rengi onlardan daha güzel gelebilir.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |