Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Cumartesi, Ocak 06, 2018

Hikaye


Bir hikaye yazdım göklere
Hayallerim gerçekti o öyküde
Beraber yürüyorduk kırmızı bir holde
Islanıyorduk yağmurda evimizin bahçesinde
Bir sabah uyanıyordun bir sürprizle
Gülüyordu gözlerin benim içimde

Bir hikaye yazmıştım aslında
Bir paket duruyordu masanın altında
Çok istediği oyuncak vardı kutuda
Oğlumuz paketi açtığında
Ağzın kulaklarında
Gözlerin gözlerimde

Bir hikaye diye yazmıştım
Masal olacağına inanmamıştım
Aslında sen hiç var olmamıştın
Bense gerçekten seni görmemiştim
Dört duvarın arasında
Gördüğüm halüsinasyonlarda
Gerçekte var olmamış
Hiç yaşamamış
Bir özgürlüğü
Bir hayali
Bir kadını
Bir kardeleni
Hercai şımarıklığıyla
Düşlemiştim sadece

Ben bir hikaye yazdım göklere
Yani bir hikaye yazmıştım aslında
Daha doğrusu hikaye diye yazmıştım
Masal olacağına hiç inanmamıştım
Özür dilerim
Belki de hiç var olmayan bendim

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |