Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Çarşamba, Ocak 30, 2019

Yapma

Belki kafam hiç yerinde değil,
Belki düşünemiyorum
Ya da akşamdan kalmayım biraz
Canımın yanması da bunlardan değil.

Belki yine beceremedim,
Ki bu belkiler aslında kabullenmeyişim.
Bittim.
İçimin parçalanması bundan değil.

Yüzüne son kez baktığımı bilmiyordum,
O çayların son olduğunu bilmiyordum,
Bittiğimi bilmiyordum,
Ciğerlerimin sancısı bundan değil.

Nasıl olur diyemiyorum, kabul etmediğimden
Henüz ayılmadığımdan belki
Günün bu saatinde hala inanmayarak
Aklımın acısı da bundan değil.

Bu bir afet, bakın, anlatamam
Bir fırtına var içimde, dönüşüyor giderek
Kasırgalara, hortumlara, tsunamilere
Sular yıkıldı da üstüme, bakın, anlatamam.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |