Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Çarşamba, Ocak 30, 2019

Araf

Kalktım
Gece gündüzüm oldu.
Uyandım semalardan yağmurlara
Uyumak hazin öykümün sonuydu
Bilemedim.

Sustum
Yarınlar çıkmasa da
Dilimden eksik olmadı
Ölüm.

Kalktım
Uyandım da bir görünmedi pembe dünyanız bana
Ne desem suçtu
Sustum
Suçum bu.

Şimdi bugünlerimin hesabını vermeseniz de olur.
Ya can çıkar bedenden sonunda
Ya da bela arayanını bulur.

Beni hacimsiz öykülerinin kahramanı yapan şeref yoksunu yazarların aklındaki soruydum
İşte bundandır bugün yıkanmayan cenazem!
Bundandır ya gözü karalığı dünlerimin!
İlahi sancımın yumrusu içimde tam da bundan büyür!

Tanrınızdan bulun belanızı
Az gelir size kan kustursam göbeklerinizden!
Ceviz içi kadar yer doldurmayacak ölümüm ya doldursa hepinizi öldürürdüm!
İşte bugün tam da bundandır çökmüşlüğü yüzümün, çürümüşlüğü gülümün!

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |