Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Cuma, Mart 30, 2018

Kolay Gelsin

Kaçacak delik arıyorum, kafam karışık.
Dört bir yanım senin kokunla sarmaşık.
Sıkıştım az evvel çalan bir şarkıya.
Hareket edemiyorum, kalakaldım.
Yorgunluk çöktü kahkahalarımın arasına.
Gülüyordum, çalmasaydı şu şarkı.
Düşmeseydi, zihnimin karanlık odalarına keder.
Yasaksın, ruhuma yüksün, beynime hakaretsin,
Saçmalığın daniskası, hayatımın en büyük hatası,
Sigaradan daha zararlısın.
Dilimde iki hece ardında sövgüler,
Önce bir tebessüm sonrasında kanlı güller…

Tutuklandım, işkence gördüm şimdi
Azâdım.
Tüm kederin ait oldu birkaç şarkıya
Ömrüm boyunca duyduğumda duraksarım.
Bil ki, geriye kalan anlarda durmadan koşarım.
Hayatta tebessüm etmek en hakiki elzemdir.
Bundan kelli en büyük hediye bana gelmemendir.
Başka şarkılarda yaşarım başka yazarım.
Tanrı bu oyunu oynamasaydı ben nah yazardım.
Attığın çamurun izi su buluncaya kadar,
Aklında kalacak izlenimimse sen ölene kadar.
Devam et beni başkalarında aramaya.
Kolay gelsin.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |