Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Çarşamba, Aralık 20, 2017

Kaktüs

"Benim sana anlattığım o hikayeler var ya, hepsi gerçek.
Hepsinin başrolü benim.
Hepsinde gözyaşlarına boğulurdu ya ruhun,
ben gülümserdim." .

"Şimdi beni uzaktan uzaktan izleyip hakkımda olmadık kararlar veriyorlar ya,
gün gelecek, haksız çıkacaklar.
İşte bu tonla zerzevatın üstünden binlerce kuş uçacak." .

"Yine bu saatlerde belki yine benim yüzümden bambaşka bir adama uyanacak ya ertesi gün.
Aldırma.
Kopup giden yıllarımın en basitinden biraz daha acımasızıyla karşına çıkacağım." .

"Bu kadar basit sanıyorsun, biliyorum.
İşte bu kadar kolay unutmak.
Yanılmıyorsun.
Sana baktığım gün çiçek açtı sandığım yapraklarım, bugünlerde biraz daha sarı,
koptu kopacak." .

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |