Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Pazartesi, Ağustos 21, 2017

Son

Yokum. Suskun ve yapayalnız yokluğum,
Zalim ve bedbaht bir gündeyim.
Belki de son kurbanıyım bu yokluğun,
Susun, şu son kurbanı dinleyin.

Biliyordum, bitiyordu ömür, çaresi yok,
Ve ben çılgın bir sonbahardım bu yıl,
Dalgalıydı denizlerim ve başı, sonu kadar karanlık,
Bir nefes ki; başı, sonu kadar zararlı.

Öyle bir zamanda indim ki yeryüzüne,
Girdiğim beşik gibi sallanan toprak,
Bütün hıncını alırcasına düşman dünya,
Bir dünya düşünün, her noktası ıslak ve kanlı.

Yıllar var ki çözemedim ömrümdeki kördüğümü,
Gidiyorum zaten, sanırım geldiğim gibiyim,
Bir anlamı yok, bu kan mahşerinde gördüğümün,
Ve galiba, "Olmasa da olur." biriyim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |