Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Perşembe, Eylül 17, 2020

Sanık

 Attığım adımların altı boşmuş,

Bilsem dahi, biliyorum, yine atardım.

Hep yanlış yollara sapmışım, ne yapayım?

Daha da sapacağım, hakim bey, görüyorum.


Ben bir kaçak değilim, önce bu kavranmalı

Güzel yalan söylerim, bir çoğu da kendime.

Bir ateş oldum, yaktım, ilki istikbalimdi

Çok kalem kırılacak, hakim bey, görüyorum.


Saat varıyor beş'e, gün aydı ya ayacak

Hasılında yalnızlık, asla son bulmayacak.

Fakat savunulmalı, farketmez suç ve suçlu

Sen cezamı kesmişsin, hakim bey, biliyorum. 


Yoktan var ediyorsun, sanıyorum tanrısın

Çok kalp kırmışım ama, gülüyorum, arsızım. 

Acıdan doğan gülüş, yüzsüzlük müdür söyle

Madem ki sen tanrısın, hakim bey, dinliyorum. 


Gözlerin bağlı mıydı, gelip beni tutmuşsun

Ben çok söylerim de, farz et ki unutmuşum. 

Adalet denen sümsük, yetişmeyecek bana

Peşinden koşacağım, hakim bey, gidiyorum. 




0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |