Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Cuma, Haziran 08, 2018

Geç Kalan Nisan Yağmuru

Elimde kuruyan çiçekler gibisin
Kelimeleri kifayetsiz dizelerimin
Kendimi susturuyorum
Menekşeler dizili dizlerinde
Suskun bakışlarında kaldım ben hayatın
Zinciriyle bağlıyım yalnızlığına

Kalleş dünyanın KÖR ebesi
Kovalıyorum yıldızları
Boşlukları yakalamaya çalışıyorum
Sancılarla büyüyorum düş kırıklıklarım kayıyor
Ezilen ruhuma

Durgun deniz
İçimde çok sesli bir aydınlanma
gökyüzünde de keza...
Gözlerin geçiyor gözlerimden
Ürperiyorum yokluk denen illet ilişince
bana
Kıyıya vuran balıklar belki
İntihar etmiş sefillerdir
Yorgunlar denizci dümeni gibi

Burukluk tortusu hatırlarımın
Acı çöle döndürüyor kalbimi
Bilinmezlik kuyusunda
biliyorum bedevi olamayacağım
Ne kuşu kafessiz tutabilirim
Ne yarınlarım maviye umutlu
Kuruntularla yetişiyor ham meyvalarım
Nasıl ormanlarda dolaşayım
Ben aslan kral mıyım
Meyvasız hangi ağacı taşlarım
Karşılıksız arayış benliğime işleyen bir hile

Unutmak ve gitmek
Sessiz harflerle doludur
Sessiz okunur sessizce gömülür
Sokak ortasında herkesin ezip geçtiği
Buruşturulmuş bir mendildir
unutmak.
İşler saatler.
Tik ve... tok
Karınları laflara
İşlerler
Gözyaşı dolu ve ezik mendile meyil verirler
Parça parça olmuş mendilim
sus sakın kötü bir şey söyleme,
Damla damla parçalar...
Bundan ötesi gitmektir.

Aklımla fikrim iç içe
Düşündükçe 'yok oluyorum'
Descartes bağışla
Kimliksiz ruhlar var ediyorum
Parçalarında bütünleşiyor eksiklerim
Her biri ukala her biri şeytani
İnsani bir varlık
Tüyleri yolunmuş bir kaz gibi bırakılmışlığım
Yalnızlığına sebep ise...
Yorgun bir spatula
Tanımım budur
Soğuk rüzgarların yürekte izi
Deli fişek zamanlar yırtar beyaz tablomu

Ortada bir yerde orta bir kahve,
Bir adet garsonla birlikte
Açılış yapıyorum
gönlümdeki hatırı sayılır kişilere
Affedilir miyim diye

Buharı üstünde sıcaklığı
Tenlerine yansır benim adamlarımın
Yollarına gül serper
Dikenli yollarda onlarla yürürüm
Çünkü böyledir sevmek
Gül rengini böyle alır
ve en önemlisi bahçelerin kokusu böyle anlamlanır
Notalara dönüşüyor her bir zerrem
Her bir sevgim
Notalara dönüşüyor
Bi r  b i r
k a d i f e    k   o k   u l u     li m on
k a b uğ u  m



0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |