Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Pazar, Nisan 01, 2018

Kestane Renkli Ağaç

Fikrimin dallarına salıncaklar kurdum
İncirlerimin arasından hayatı gözlüyorlar
Uğur böceklerini kolluyorlar
Ateş böcekleriyle dans edeceğiz

Işık hüzmeleriyle dolu bir oda
Penceresiz
Zıtlıklarla bürülü aydınlık boyar duvarları
Upuzun koyuluklarda
Sayfa sayfa ışıyorum

Gitmek, en uzun yollara
En uzun gecelerle birlikte
Saçlarında sarı bir kurdele
Trenime el sallayacak dostlar
Nerededir şimdi
Kime ağlarlar yalanlar içinde

Kesik kesik gülen adam
Üç ayaklı sandalyede oturuyor
Ayakları yerden yüksek
Ne bilsin benim ayağımdaki kunduralı

Kıvrılan dağlar arasındayım
Küskün gülüşler bıraktım arkamda
Önümde çukurlar yuvarlanır
Balonlarıma tutunup karşıya geçiyorum
Uçan balonlar
iyi ki varlar

Karanfil ve yasemin
Ah şehrimin vakur kıyıları
Gidiyorum
bir çoğuna
Sıcak bir gülüş bırakamadan
Kristal bardaklarda sunulan şarap
İçine tuz konulan damat kahvesi şimdi
İçmeye
Gerekirse ölmeye razıyım yolunda
Silemezsin dudaklarımın izini
    Mektuplarından

Sert poyrazlar karşılar beni
Yadırgamıyorum
   Kurşuni insan yüzleri
Balık kokmayan bir şehir
Kimsesiz bir ben
Kimsesiz bir gökyüzü
Misafirler göğü izlemeyi bilmez

Kusurlar gülüşlerde
Saklanmaz gerçek
Üzerimde gözyaşı var
    Sırılsıklamım


0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |