Hoş geldin. Sentezler'in yeni halini beğendin mi? İstediğini kolayca bulabilmen için büyük bir düzenleme yaptık.

Pazartesi, Ekim 10, 2016

Gel

Saat üç buçuk yatağın köşesinde kaygılar
Başucu felsefesine ayraç niteliğinde melodiler
Eskiye dair yitik sevgiler, kırılmış saygılar
İçte sorular "Gözlerin neden görmek istemediler?"

Geceler masaüstü mektuplarıyla geçiyor zar zor
Ucu kırık kalemlerle yoluna çizgiler çiziyorum
Boynum bükük utançtan, utanmazsan başıma sor
Suallerim boğazımda sorularının peşinde geziyorum

Var gel tuğlalarınla sar yıkılan duvarlarımı
Yara bantları yıkıntılarıma çare değil
Bayındır eyle imara muhtaç öksüz diyarlarımı
Var gel bu cansız beden benim değil

Saat üç buçuk çalıyor kapım sessiz sessiz
Açsam sağımda umudum solumda korkular
Dumanlar tütüyor ciğerimden kaldım nefessiz
Var gel nefes olsun suallerime sorgular


0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © Sentezler

Site Sahibi: Melih Elçevik |